tisdag 2 december 2014

Adventskalender

Förra året prövade jag för första gången att böra en bloggadventkalender, och det var riktigt lyckat, så jag tänkte upprätthålla traditionen i år! 

  1. Favorit (icke-jul)sång för tillfället?
  2. En bild på något som gör dig lycklig
  3. Dagens outfit
  4. Ta en bild av det du senast köpte
  5. Har du förändrats under det senaste året?
  6. Traditioner på självständighetsdagen
  7. 10 saker jag gillar
  8. 10 saker jag inte gillar
  9. Vart vill du åka innan du dör?
  10. Min önskelista inför julen
  11. Nämn fem positiva saker med dig själv
  12. Vad är du rädd för?
  13. Hur jag firade luciadagen
  14. En rolig Youtube-video
  15. Min dag i detalj
  16. Mina favoritjulsånger
  17. En bok/böcker som förändrade mitt liv
  18. Vad är den senaste bok/film du läst?
  19. Vilken är den viktigaste jultraditionen enligt dig?
  20.  Vad skiljer dig från alla andra?
  21. Mina favorit citat?
  22. Vad tror du att andra människor tänker om dig?
  23.  Nämn en eller flera filmer som får dig att gråta
  24. Min julafton 
 Tog några från förra året, några från nätet och några hittade jag på! Feel free att låna den! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar skriva spontant mina luckor, men om jag får en idétorka så vet jag var jag skall kolla ;)

    SvaraRadera