lördag 20 december 2014

Lucka 16: Mina favoritjulsånger

Jag vet, jag vet, jag ligger fyra dagar efter. Du behöver inte tjata på mig för jag är nog mycket medveten om det själv! ;)

Mina favoritjulsånger är nog :

1. Have Yourself a Merry Christmas (av valfri artist, helst Michael Bublé)

2. Viskar en bön av Peter Jöback

3. Last Christmas av Wham!

4. All I Want For Christmas Is You av Mariah Carey

5.  Christmas (Baby Please Come Home) av Michael Bublé

6. Merry Christmas Darling av Glee Cast (vet inte vem som ursprungligen sjungit den) 

7. It's Beginning To Look A Lot Like Christmas av Michael Bublé

(De är inte i någon speciell ordning). Men som du kan se så gillar jag Michael Bublé väldigt mycket. Lyssnar nästan mest på honom, men han är ju så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar