tisdag 16 december 2014

Lucka 14: En rolig Youtube-video

 Jag har kanske inte riktigt berättat det här på bloggen, men jag har blivit riktigt insatt i Youtube-världen. Jag kollar dagligen på videoklipp som mina favorit youtubers lägger upp. Favoriten är fortfarande Dan Howell (aka. danisnotonfire), men jag gillar även Amazingphil, Zoella, Pointlessblog, JimChapman, Tanya Burr, Sprinkle of glitter, The fine bros, nigahiga, Connor Franta, Tyler Oakley, Superwoman ... and the list goes on ... 

Jag skulle inte vara en äkta phan-shipper (inte romantiskt) * om jag inte skulle inkludera den här videon. Ni kanske inte riktigt förstår allt det jag förstår, men kolla gärna ändå! 

Här är en annan roligt video som Zoe (Zoella på Youtube) och hennes bror har gjort! 

* förstår du inte dessa termer? Då är det hög tid att du lär dig lite basic internetlingo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar