torsdag 4 december 2014

Lucka 4: En bild på det du senast köpte

Det senaste jag köpte var en kopp te och en bulle när jag var på café med Fanny i tisdags, men jag har ingen bild på det tyvärr. Tittade tillbaka på de senaste dagarna och insåg att jag inte har köpt så mycket sen jag kom hem från Berlin. Men igår var jag till posten för att hämta en bok som anlänt till mig. Jag beställde den i oktober, men den kom ut först 25.11, så den kom nu först (från Storbritannien, därför tog det lång tid) hem till mig. 
Boken heter "Girl Online" och är skriven av en av mina favorit Youtubers, Zoe a.k.a. Zoella på Youtube. När hon meddelade i september att hon skulle ge ut en bok blev jag jätteglad och beställde den några dagar senare i oktober. Klart att man vill stöda TeamInternet!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar