söndag 30 november 2014

Studentmissionens bal

Igår var jag på BAL! 

Det var Studentmissionen som ordnade och ställde till med en stor fest i Esbo. Jag blev tillfrågad att vara med i dekorationsteamet, vilket var trevligt, vilket fick mig att känna mig mer delaktig. Jag kom dit till klockan två, och for därifrån först halv ett på natten ...

Men trots att jag var igång i flera timmar hade jag ändå superroligt. Jag fick ha min gammeldansklänning igen, äta god mat, ha roliga och givande diskussioner, ta del av bra program och dansa. Och med dansa menar jag inte untz untz untz, utan vals och bugg. Som på en traditionell bal. Killarna var stiliga, tjejerna vackra, så varför inte?! 

Katrin, Lydia, jag, Anna (Lånad från Lydias IG)

Jag kände också för första gången att jag faktiskt har fått riktiga vänner genom studentmissionen. Jag vågar vara mig själv med dem och de är alldeles härliga som människor! <3

 
Svettigt på dansgolvet, och lycka i hjärta. Vad mer kan man önska sig?! Perfekt dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar