lördag 7 december 2013

Lucka 7. 10 saker jag gillar

  1.  Bra böcker som jag slukar på otroligt kort tid och som får mig att fundera, gråta eller skratta 
  2. Periodfilmer/-böcker/tv-serier
  3. Stunder då man upplever att det hände något mellan mig och någon annan, något som förbättrade vår relation. Då man bara vet.
  4. Stjärnklara nätter, ljumma vindar, mjukt gräs, puderlätt snö och stilla regn
  5. Mina vänner och att vara tillsammans med dem
  6. Den där härliga känslan man har då man vaknar upp till en sommarmorgon och solen lyser in genom fönstret
  7. Dagar då det ligger förväntan i luften, då man vet att det kommer att hända något spännande
  8. Att resa, att få upptäcka nya ställen och kulturer
  9. Att få skriva ner sina tankar och känslor i ett blogginlägg, i dagboken eller i en dikt
  10. Nagellack och att använda dem på ett kreativt sätt på mina naglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar