tisdag 10 december 2013

Lucka 10. Min önskelista inför julen

Hm... Jag har inte riktigt hunnit tänka igenom det här, så jag tar och freestylar lite med min önskelista. 


1. Bra böcker. (Trots att jag är litteraturstudent och inte hinner läsa annat än de romaner vi läser till föreläsningarna, betyder inte att jag inte skulle vilja läsa.)



2. Yttre hårdskiva eller en ny dator. Min dator håller nämligen på att säcka ihop och jag är rädd för att allt mitt material på datorn då kommer att försvinna. Men någon ny dator tror jag nog inte att jag får, men önska kan man ju alltid. 

3. Nån parfym, typ Miss Dior.  (Förekommer väldigt ofta på min Tumblr).

 4. Kläder är alltid välkommet

5. Filmer likaså

6. Diktsamlingar, t.ex. "Kärlek och uppror" har jag hört ska vara bra

7. En läsplatta eller en Ipad. Kommer inte att få någondera, men som sagt, önska kan man alltid. 
 
Kommer faktiskt inte på något mera, vad konstigt. Har allt jag behöver. Vilken skön tanke faktiskt!

3 kommentarer:

  1. Kärlek och uppror är helt super bra! Har haft den i min bokhylla flera år ren, och den är helt full med små post-it lappar med mina favoritdikter :)

    SvaraRadera
  2. Det är det jag också hört, plus att jag minns att den fanns i vårt moddaklassrum i gymnasiet, så därför har jag varit nyfiken på den! Jag ser också framemot att hitta mina egna guldkorn (förutsatt att jag får den till julklapp förstås). Fin blogg har du förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hittar du säkert lätt om du får den! :) och tack desamma :)

      Radera