onsdag 4 december 2013

Lucka 4. Ta en bild av det du senast köpte

Jag ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg, men det senaste jag köpte var lunch på Unicafé idag, och jag tänkte inte på att ta en bild. Kommer ärligt talat inte ihåg när jag senast skulle ha köpt nån sak, så därför kan jag inte visa någon bild. (Kommer bara ihåg att jag köpt godis, bussbiljett, delat på ett inträde tillsammans med två kompisar och köpt många unicafé-luncher den här veckan och förra. Men det är inte direkt saker man kan fota...)

Så där annars kan jag meddela att jag har tent imorgon (i litteraturvetenskap) och att jag de 2-3 senaste dagarna har läst på den och inte kunnat vara social eller ens inne på Facebook. Har massor  med skolarbete framför mig nu och nästa vecka. Men jag tröstar mig med snart är allt över och jag får fira jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar