fredag 27 december 2013

Lucka 24. Min jul

Jag har haft en riktigt bra jul. Det är förstås aldrig det samma mera, nu när jag inte är barn längre, men en bra jul hur som helst har jag haft. Här kommer några bilder:

Dekorerade julgranen dagen innan

Me and my brothaaa

Huvudrätten av julmiddagen under julafton

Julklappar...

Anton och Ida under julottan tidigt på juldagsmorgonen
 
Så här såg vår julgran ut när den var färdigklädd

På julafton hade vi famo, fafa och farbror på besök som vanligt, och på juldagen for vi på julotta till kl.7 (på morgonen), precis som vi brukar. Dagarna efter det har vi bara slappat och inte gjort nästan något alls. 

Till julklapp fick jag en massa fina saker, bl.a en ny härlig pyjamas, en yttre hårdskiva, en datorfläkt, en vit stickad tröja, Glee season 3, två böcker, nagellack, choko o.s.v. Jag fick också en massa pengar, som har bränt något så otroligt mycket i fickan. De brände så mycket i fickan att jag bara måste fara till Omena och köpa något. Jag kom hem med en blus från H&M som jag kollat på innan jul som nu var 50% off på rea och en söt vardagsklänning från Indiska. Love it! Hoppas ni andra hade en välsignad jul!  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar