måndag 2 december 2013

Lucka 2. Vilken typ av killar faller du för?

Så där på allmän basis brukar jag i regel falla för finlandssvenskar, eftersom jag själv är finlandssvensk. Också om han är troende är en stor deal breaker. Vet faktiskt inte om jag skulle kunna bli tillsammans med någon som inte är troende.

På det utseendemässiga planet brukar jag gilla mörkhåriga. Vet inte varför, men mörkt hår tilltalar mig mera än ljust. Han får gärna klä sig snyggt, och snyggt enligt mig är v-ringade tröjor, kragskjortot, mockaskor, jeans osv. Lite som jag klär mig, bara att för pojkar. Brukar inte falla för killar med t.e.x. mycket hupparen eller skateboard-kläder. 

När det gäller de inre egenskaperna, vilket ju egentligen är den enda kategori som räknas, får han gärna vara lätt att prata med, ha ett bra språksinne (grammatikfel är väldigt "avtändande"), vara ödmjuk och smart. Smarthet gillar jag speciellt mycket. Ofta brukar jag dessutom dra mig till killar som är lite blyga, antagligen för att jag själv också är det. 
 
Om nån känner igen sig i beskrivningen ovanför, eller känner nån som passar in på den, ÄR DET BARA ATT TA KONTAKT, JAG HAR FACEBOOK OCH EN TELEFON. 
Hahhahahaha :)Desperate, much?  Detta var ett skämt

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar