onsdag 25 januari 2012

Nostagiiii

Åh, jag älskade den här sången (och filmen) som barn! Härlig låttext dessutom!
Jag trodde allt var lätt
Jag trodde på en framtid
Jag trodde att jag valde rätt
Men nu så är jag här
Jag trotsade ditt ord
Och hjälpen jag nej till
Nu vet jag att jag valde fel
Att vägen slutar här

Du vet bättre än jag
Styr mina steg
Jag ber dig låt allting bli bra
För du vet bättre än jag

Jag tvekade ett tag
Men nu har jag bestämt mig
Jag vandrar nu den vägen som du
Planerat har för mig
Jag känner mig så svag
Men du har gett mig styrkan
Att möta sorger i mitt liv
Nu litar jag på dig

För du vet bättre än jag
Styr mina steg
 Jag ber dig låt allting bli bra
För du vet bättre än jag
Jag såg ett moln på himlens mörka blå
En fågel som jag inte kunde följa
Men det var du som gav den vingar två
Dessa vingar bär mig
Kom och lär mig

För du vet bättre än jag
Styr mina steg
Jag ber dig låt allting bli bra

2 kommentarer:

  1. Åååå ja döööör <33333333 Ljuuuvlig låt, hääärliga ord och amazing nostalgi minsann! xDDD Kärlek gånger tusen!

    SvaraRadera