fredag 27 januari 2012

Day 26- What you think about your friends

Hm.... Jag sku kunna skriva långa romaner om er alla men, här kommer ett urval av det jag känner för er:

Rebecca: Vi har känt varandra typ forever och har alltid varit goda vänner. Du stöttar mig, och jag stöttar dig. Vi är totalt galna när vi är tillsammans (du lockar fram det galna i mig), men vi kan också vara seriösa. Och fastän vi går i olika skolor och är i olika skeden av våra liv, vet jag att vi alltid kommer att vara vänner, no matter what <3 (fast vi inte kan träffas så ofta)
Elsa: Vi har känt varandra i snart 6 år, och det har varit 6 underbara år! Vi har gjort en massa tillsammans du och jag, och samtidigt gått igenom tunga saker, men vi har ändå alltid varit vänner. Du är rolig och bra på att få andra att känna sig välkomna. :)
Hanna W: Du är totalt utflippad och knasig, men vet du, jag är det också, därför passar vi så bra ihop! Vi älskar att argumentera om ingenting så att de andra inte fattar nånting, prata om klisheér, kittla varandra, men också tala om ... GRANAR :) Du är helt härlig, jättebra på att skriva och jag beundrar dig för att du alltid är dig själv till 100 %. 
Hanna J: Jag vet inte om du läser min blogg eller inte, men jag kan inte exkludera dig från den här listan. Du och jag har alltid passat bra ihop, för  vi gillar så liknade saker ( bl.a. Jane Austen och Agatha Christie) och har så liknande värderingar. Jag tror verkligen att vi kommer att vara vänner livet ut!
Stella: Kära skåpgranne, fast vi bara har känt varandra i dryga 3 år, tycker jag att vi har en fin vänskap. Du har alltid huvudet kallt vad som än händer och är alltid flitig och otroligt smart. 
Ida: Vi har ju typ också känt varandra hela livet, men först när vi båda började fara till Jumi lärde vi känna varandra. Vill jag prata med någon om livets stora frågor (typ) vänder jag mig till dig, eftersom vi oftast ligger på samma nivå, och inte bara när det gäller värderingar. Du vågar alltid vara dig själv och det är jättefint! Jag vet att jag alltid kan vända mig till min kristna syster (du). 
Fanny: Fast jag lärde känna din syster före dig, så har det aldrig påverkat det sätt jag ser dig, och det vet du väl? Du är mycket mer än bara Idas syster för mig! Du är en vän som alltid lyssnar och som jag har haft både roliga och flippade diskussioner med, men också djupa grejs. Vi är lika på många sätt, men ändå så olika! Jag gillar dig verkligen, även om dina puffar börjar ta på nerverna... (hehe) :P 
Självklart har jag andra fina vänner som t.ex. Bettan, Emmy, Melina, Erika, Jesse, Alexander, Ellen... men jag kan inte skriva om er alla, då blir det här ett jättelångt inlägg som ingen orkar läsa (nog för att det ren är det).  

5 kommentarer:

  1. Naaaawwwwssss <333 hihii :)) Alltid vänner. Håller med 100% ^^ Puss på dig, finaste!

    SvaraRadera
  2. Awww, Kram på dig <3 Snällt sagt! Våra djupaste diskussioner är nog helt super.

    SvaraRadera
  3. tack vänner! <3 ni e härliga!

    SvaraRadera
  4. tack för dom fina orden, blev verkligen glad :')<3 våra diskussioner äger! :D o btw, ja komme int sluta me pokande, muhahahha!

    SvaraRadera
  5. varsågod, kiva att det gladde dig! :D En dag vinner jag nog! ;P

    SvaraRadera