torsdag 26 januari 2012

Day 25- What I would find in your bag

Jag är för lat för att ta en bild av min väska och dess innehåll, men du skulle hitta: 
*penal
*minispegel
*kalender
*Psykologi 3 + anteckningar + psykka häfte
*spanska bok + häfte
*en kopia av Modersmålet, Essäprovet + min essä
*plånbok
*ett spänne
* något som alla kvinnor behöver ha med sig under en viss tid av månaden...
* gammalt Kierrätyskeskus- kvitto

Dessutom så kunde du hitta spår av chipssmulor från den gången när en halv pringlesburk föll ut i min väska (det var på jullovet). Den som inte klickar på "intressant" där nere slår jag, okej!?!

2 kommentarer:

  1. Kierrätyskeskus in my heart forever <3 :)) ...kände mig lite tvungen att trycka på intressant.. :''( Please slå int mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neeej... alltså jag menade att den som INTE trycker på intressant slår jag eftersom det ju var så väldigt ... *kröhöm*... intressant inlägg. Så, nej, jag tänker inte slå dig! :P

      Radera