onsdag 4 januari 2012

Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future

Hehe... jag hade totalt glömt bort min 30 days challenge... Det har nog gått lite mer än 30 dagar... 

Men okej, here goes; nån jag skulle vilja gifta mig med? Eftersom jag ingen pojkvän har, så fantiserar jag istället... Erinrique Iglesias skulle inte vara fy skam. Inte skulle någon av killarna i "One direction" vara så dumma heller. Mr. Darcy är ju såklart också en möjlighet. Eller varför inte Prince Henry? Yeah right, säger mitt förnuft. Dream on.  

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på Enrique Iglesias :D om jag inte får honom före dig, haha :D

    SvaraRadera
  2. Han har ju faktiskt en flickvän... men det är inget hinder för mig! ;P

    SvaraRadera
  3. just det! som han betedde sig på konserten på våren, remember? :D

    SvaraRadera