måndag 19 december 2011

Whoopsie daisy!

Det verkar som om ett av mina tidigare inlägg har misstolkats! Jag är inte, trots inläggsrubriken, förälskad i någon! Allt jag menade var att jag var förälskad i sångerna (texten syns om man trycker på "läs mer", det blev tekniska fel...) jag lade upp, inte någon person! Jag önskade att jag var det, men tyvärr finns det inte någon prins i mitt liv för tillfället. Men en dag, då kommer han inridande på en vit häst och klädd i en skinande rustning in i mitt liv and sweep me off my feet (jag kommer inte på någon svensk motsvarighet). Hm... en aning orealistiskt, men hej, en flicka har rätt att drömma! :)

2 kommentarer:

  1. Hahaha :D ja skrattade X))) du har så sant :) en flicka har rätt o drömma PRECIIS så mycke hon vill <3 ^^ och javet att en vacker dag kommer han till dig x) med eller utan vit häst höhöhö :P

    SvaraRadera
  2. Haha :) Kul att du tyckte det var roligt! Det hoppas jag också!

    SvaraRadera