torsdag 8 december 2011

Day 15 Put your iPod on shuffle: first 10 songs that play

Yes, I'm half way trough! :) 

Jag har ingen iPod eftersom jag oftast lyssnar på musik på nätet, men jag har några sånger på min telefon, så jag tänkte jag kunde använda den istället. OBS! Jag har inte satt in musik på den på typ ett år! 

1. Break free (Hillsong)
2. Snow (Hey Oh) (Red Hot Chili Peppers)
3. Life Is A Highway (Rascal Flatts)
4. I Gotta Feeling (Black Eyed Peas)
5. When You Say Nothing At All (Ronan Keating)
6. Livin' on a Prayer (Bon Jovi)
7. Every Time We Touch (Cascada)
8. So What (Pink)
9. God of Wonders (Cliff Young)
10. I'm Yours (Jason Mraz)
Haha! Den här listan blev ju rolig! Jag lyssnar nog inte riktigt på alla de där... (t.ex. nr 6 är inte riktigt min stil direkt... Det var min kusin som skickade den åt mig). Men nu vet ni åtminstone tio sånger jag har på min telefon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar