onsdag 1 maj 2013

Glad vapp!

Jag och Leila
Det ser ut som om vi stod jättelångt ifrån, men det stod vi de facto inte.
Det här året firade jag en lite lugnare vapp. På söndag fick vi veta en väldigt chockerande nyhet, och om ni följt med tidningarna den här veckan vet ni vad det handlar om. Jag tänker inte gå in på det destomera här på bloggen. 
Jag och Leila var dock in till stan under valborgsmässoafton och fick för första gången se Havis Amanda få sin studentmössa. Tänk att jag bott här hela mitt liv och aldrig sett det förrän nu. Lite coolt var det ju också att få ha på sig sin egen studentmössa för första gången. I och med att jag har isländska tent på torsdag (imorgon) och att jag inte kan någonting alls har jag inte alls firat vappen "på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar