torsdag 9 maj 2013

GY övernattning

Här kommer de efterlängtade bilderna: 
De hade två lånekatter hos sig och de var supersöta!
En jättebra bild på Sylvia och Anton!
De allra flesta bilderna jag hade på min kamera var på Anton ... Här krattar han "sexigt"
Glada Annika
Vi spelade Alias på kvällen och det var kul!

Nyvakna och fräscha

Under allt det där finns jag, Sylvia och Anton (+ Gustav som står bredvid)
 Det var en jättekiva sleepover! Jag och min ungdomsgrupp var alltså hembjudna till våra ungdomsledare. Det var helt perfekt väder så vi kunde spela badminton i solskenet på deras gård i bara t-skjorta! Ljuvligt! Nu är våren verkligen här! Vi hade också "kirkkis" i en närliggande skog, vi samlade sniglar, spelade Alias, åt, umgicks, fotade, skrattade massor, hade andakt, gick i bastu, gosade med katterna och sov förstås också lite. Tack till alla som var med!  

2 kommentarer:

  1. uuujjj, ja ser gräslig uuut :D Här e en adressen till min blogg :) www.annikacesilias.devote.se :)

    SvaraRadera
  2. nånej int ser du alls! :) Tack, jag ska check it out! ;)

    SvaraRadera