måndag 28 maj 2012

11 frågor och 11 svar

Jag har tråkigt... Tänkte därför att jag kunde besvara lite random frågor som jag hittade på internet! :)
Katt eller hund? Duuuh! Katt såklart!

Sommar eller vinter? Det förstnämnda, ingen tvekan.

Film eller TV? Jag älskar filmer, men jag älskar också vissa tv-serier. Kanske ändå hellre filmer eftersom man får veta hur det slutar efter 2 timmar och inte efter 15 h x 4!

Gurka eller tomat? Jag är ju känd för att älska grönt, så jag måste nog säga gurka.

Vad är det senaste du köpte? En Remix-karkkipåse som jag köpte idag eftersom jag i flera dagar har haft värsta godissuget.

Vad var det senaste någon sade till dig? Det var nog Gustav som sa "Stäng dörren" när jag nyss lämnade hans rum

Favoritklädsel? Hm... intressant fråga! Skulle jag få välja vilka kläder som helst (o inte bara de i min egen garderob) skulle jag välja en blommig sommarklänning med vita spetsdetaljer, en vit kort och tunn tröja, en blomma i håret, söta armband och min(mammas) bruna läderhandväska.

Vad har du på dig just nu? Vit långärmad blus och olivgröna byxor.

Vad ser du om du tittar till vänster? Öh...? Min säng, fönsterbrädet och grannhuset.

Höger eller vänsterhänt? Stolt vänsterhänt!

 Vad är ditt sjätte senaste inkomna sms? "E du eller Gustav på stafettkarnevalen?" skickat av Christian. Jag hann aldrig svara på hans textare eftersom jag var på begravning hela eftermiddagen.

Har du varit i Asien? Nej, men har alltid velat besöka. Skulle inte ha något emot lite israelisk sol och sevärdheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar