lördag 26 maj 2012

Städning & begravning



Begravningsoutfit
Jag har inte bloggat så aktivt den här senaste tiden, life has gotten in the way :) Jag har chillat väldigt mycket, eftersom jag inte har behövt läsa på något inträdesprov mera. Men snart måste jag nog ta itu med den andra boken till mitt andra inträdesprov (Journalistik vid Soc & Kom). Först på agendan står att fixa allting inför studentfesten eftersom det verkligen börjar närma sig nu! Igår till exempel städade jag mitt skrivbord. För dig kanske det låter som en liten sak, men för de som har sett mitt skrivbord vet hur det har sett ut... Jag hittade många saker som jag använde på 5:an i lågstadiet. Det skvallrar väl om när jag senast städade det! Nåväl, idag ska jag på begravning och senare kolla på Eurovisions finalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar