onsdag 16 maj 2012

Studenten here I come!

Idag kom resultaten från studentskrivningarna och slutsumman (för i vår) blev: EEMC. Alla mina vitsord kom tillbaka med lägre poäng, men det gjorde inte så mycket eftersom i 3/4 ämnen sänktes vitsordet inte. Det var bara psykkan som föll från E till M, svider nog lite. C:et i spanskan var väntat. Men annars så är jag nog mycket nöjd och stolt!  Det var en lättnad att jag tog resultatet så bra som jag gjorde, med tanke på hur förkrossad jag var i höstas när jag såg mitt A i finska för första gången. Definitely improvement! Den totala summan för alla skrivningar är alltså : EEEMCA. Int så illa. 

Studenten, here I come! 

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis grattis!!! :)) Du är för duktig <3 Puss!!

    SvaraRadera
  2. Tack! :D puss på dig också!

    SvaraRadera