tisdag 8 maj 2012

Studentklänning införskaffad!

... och på tal om hotpink, så meddelas härmed att jag har införskaffat studentklänning! Det var faktiskt på fredag, men jag har varit lat med bilderna. Men så här ser den ut: 
 Den har ett väldigt enkelt snitt, men jag gillar det! Klassiskt och elegant. Jag gillar speciellt kjolen som är så vid att när jag snurrar runt får jag en kaskad av tyg efter mig (tänk 50/60-talen). Klänningen påminner mig också (på något underligt sätt) om Audrey Hepburn eller Marilyn Monroe. Ryggen är dock väldigt bar och har korsettsnörning, två saker som jag måste vänja mig vid. Vi skaffade en vit schal som går i Downton Abbey anda, så helt bar blir jag ändå inte!

4 kommentarer:

  1. ja e fövånad, den e int grön:D men jättefiin!<3

    SvaraRadera
  2. Haha, joo, det var jag nog också! Men int kan jag ju ha grönt hela tiden, då börjar folk kalla mig grönsak! :) Tack!

    SvaraRadera
  3. Ja, och du fattar väl att jag kommer åt din blogg när du har skrivit när du e inloggad? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah, nää, ja fatta int de!:P men helt samma, sku ändå ge den nångång ti dej;)
      o btw, jag fick dagens skratt av din kommentar me grönsaken, hahah:D

      Radera