fredag 6 april 2012

Mallorca resan del 2

Vi besökte vackra trädgårdar + museum (klicka på bilden för att se den större --> blir inte suddig)

A moment of pure happiness
Vacker vy under vandringen


Kyrkan i Galilea

Mumsigheter på kvällen. Tänk - jordgubbar i mars! :)
Vi åkte gammaldags tåg till Sóller
Härlig stund... men min hud gillade det nog inte. Jag brände mig ordentligt. Nu fjällar det. Great.

Den pampiga katedralen i Palma (den här gången gick vi in i den också!)

Kolla in vattnet!

Vi besökte en droppstensgrotta, vilket visade sig vara mycket lyckat.

The beach

Lite måste man få fira!

Skrivet i sanden
Vi såg MASSOR med vackra blommor överallt!

En sista gruppbild!
Det var nog en fantastisk resa på många sätt. Vi hade ett helt hus och två bilar till vårt förfogande och kunde göra vad vi ville när vi ville. Det var så härligt att bara sätta hjärnan på off och inte tänka alls på skolan, utan bara kunna njuta av stunden. Och livet. Och friheten. Jag kan utan minsta tvekan säga att jag var allt igenom lycklig. Det största problemen jag hade var typ vad jag skulle sätta på mig och vilket minneskort jag skulle använda. Alla bekymmer var bortblåsta. Aaah, jag vill så tillbaka dit! Jag saknar värmen, palmerna, fågelkvittret, spanskan och friheten. Dumma snö, försvinn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar