måndag 9 april 2012

Fynd

Jag har SÅ länge gått och funderat på att köpa en virkad väst, och så voilá hittade jag en på en lokalmarknad, för bara 6 €!
Jag har också länge suktat efter en blus med fläta runt halslinningen

Jag visste att jag skulle bli besviken på mig själv om jag inte kom hem med en blommig scarf. På bilden ser den ganska tråkig och blek ut, men jag kan informera dig om att den ser mycket livligare ut på riktigt! Jag köpte den för det svindlande priset av 3 €!

(Ursäkta blixtbilden) Sommarklänning värd 39,90 som jag fick för 9€ på El corte inglés outleten

Söt blommig blus. Bältet köpte jag från samma härliga butik (Amichi)!

Den här väskan föll jag pladask för, antagligen eftersom den påminner om Jane Auste-tid med sina broderade blommor.
Det här är ingen modeblogg, men jag måste få visa er, kära läsare, vad jag fyndade på Mallorca. Tro det eller ej, men allting är 10 € eller mindre! Jag tycker dessutom att varje plagg säger nåt om min personliga stil, d.v.s. blommigt och flickigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar