måndag 16 april 2012

Boredom at its highest level

Tack alla för en fantastisk respons på det förra inlägget! Jag tänkte att ingen skulle orka läsa det eftersom det var ett så långt inlägg, men tydligen hade jag fel. :)

Randomfactaboutme #1: Jag har alltid älskat blommor och växter i alla dess former och färger. Den här hade vi sommaren 2010 på lande, och om jag inte minns fel så hette den Cosmo.
Tänker bara meddela er att jag inte gör något speciellt på dagarna, jag har alldeles för mycket tid som jag inte vet vad jag ska göra av med. Ibland kommer jag på mig själv med att önska att mina fellow familjemedlemmar ska komma hem från jobbet/skolan så snabbt som möjligt. Det är väldigt konstigt, med tanke på att jag förut alltid älskade att vara ensam hemma. Nu har jag för det mesta bara tråkigt. Jag loggar in på facebook säkert tio gånger om dagen. Jag tycker det är roligt att t.ex. gå i duschen eftersom jag då har något vettigt att göra. Jag vet, jag måste skaffa mig ett liv. 

2 kommentarer:

  1. Du e inte den enda.. som tur har jag get2gether o gymmet ;)

    SvaraRadera
  2. Jepp, tanken på get2gether håller mig också vid liv. Då har man åtminstone något att se framemot! :)

    SvaraRadera