tisdag 8 november 2011

Söndagens fest


Underbart vackra rosor fick jag av famo & fafa + dessutom ett kuvert med x antal 50 sedlar...

Famo, fafa, brorsan och farbror Johan

Yngsta och definitivt sötaste gästen

Rebecca och jag <3 (hoppas det är okej att jag har dig på bild här)

Kalevala smycken jag fick

Är det ett löv eller en fjäder, det är frågan! Men fint är det i alla fall.

Bilden gör inte smycket rättvisa, det glittrar helt otroligt mycket mer i verkligheten!

Lite snapshots av gästerna...

Handduk och "Kung Kaspian och skeppet Gryningen" (Narnia 3:an)

Glögglas
Lyckad fest var det på många sätt! :D

2 kommentarer:

  1. Awwwwwssss den där lill-pojken var så SÖÖÖT ja ville bara ta honom hem xDDD <3 hihii....

    Mmmmm ni har alltid så good mat att bjuda påå de e så namnam x)) ps. Hihihihii kalevala smyckena va sick najs!

    SvaraRadera
  2. Jag vet <3 Han är supergullig... <3

    Jepp, mamma slår alltid till på stort när det är fest!

    SvaraRadera