lördag 12 november 2011

Armades feber!

Jag har gått och dragit på mig flunssa och feber. Det började redan på onsdag kväll då jag kom hem från GY, på torsdag mådde jag skitens skit, lite bättre på fredag och ännu en aning bättre idag. Jag har inte varit i skolan sen onsdag! Huj, så mycket jag har att göra för att hinna ikapp. Imorgon hoppas jag att jag blir frisk!

Bästa feber
Ni har tagit er en boning i min kropp
Ni har gjort ert allt
för att få mig på fall
Näsan rinner
som en öppen kran
Ögonen likaså
Benen känns som spagetti
Ögonlocken är tunna
Kroppen osar värme
Inget orkar jag
Inget klarar jag av
Därför ber jag er att ta ert pick och pack 
Nu får det sjutton också vara nog!
Ni har varit en oönskvärd gäst
som sugit musten ur mig.
Var vänlig och återvänd ej.
Din värdinna, 
Hanna W.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar