fredag 18 november 2011

Besvikelse

Jag mådde inte så bra igår... Resultaten från studentskrivningarna kom äntligen och mitt hjärta stannade upp för en sekund när jag såg mitt finska vitsord. Det var en stor besvikelse som är fortfarande svår att smälta. Skäll hemifrån gjorde inte saken bättre. Besvikelsen från finskan gjorde så att triumfen i rellan (jag fick ett E!) bleknade bort och blev i skuggan av de negativa känslorna från finskan. Men det som lite fick mig på gott humör var att Uffe (rella&psykka läraren) kom och halvkramade om mig och grattade mig i korridoren. 

På kvällen var jag på United samling i Borgå, men jag var inte alls på humör, så jag fick inte så mycket ut av det. Förutom det, att jag är alldeles för fixerad vid prestationer. Dessutom så feida alla hela tiden. Suck. Det var verkligen en dålig dag igår. Men... Herrens nåd är var morgon ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar