torsdag 3 november 2011

Happy bithday to ME!

Om du råkat missa (jag tvivlar på det, jag har deklarerat det högt åt alla som ville lyssna), så har jag födelsedag idag. Du läser en 18-årings blogginlägg. Vuxen. Stor. Otroligt vis. Gammal. Ansvarsfull. Självständig. Så både känner jag mig och önskar att jag kände mig. Men det hör ju till en tonårings liv att ha motstridiga känslor, så jag är inte helt ute och cyklar.
Också Facebook noterade att jag fyller år!





På morgonen blev jag uppvaktad av min familj. Jag fick rosor och "lite praktiska grejer" som mamma kallade det. Det innebar ett par vita läderhandskar ("nu när du är vuxen är det dags att börja klä dig som en". Autsch.), svarta lurviga "benvärmare" och vita varma sockor att sova i. Jag hade ju redan fått den stora presenten (cykel) så jag förväntade mig inget stort heller. Såklart blev jag ju glad :) Under dagen fick jag Stellas present; en superfin mugg som hon själv hade målat på och dessutom ett halsband med ett stort "H". När jag kom hem väntade ett paket som kommit med posten från kusinerna i Karleby. Det innehöll ett snyggt Snö of Sweden halsband!    
 

2 kommentarer:

  1. Ännu en gång här på bloggen: GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333333333333333 :D (hehe en dag för sent..) <3

    SvaraRadera