fredag 25 november 2011

Day 09 Something you're proud of in the past few days

(YES! Förra inlägget funkade! *Segerdans, halleluja kör, fyrverkeri*! )
Jag är stolt över att jag klarade av fyra prov fyra dagar i rad utan att ha läst på något prov mera än dagen innan. Dessutom kunde jag hålla mig borta från frestelser (som lockade bort mig från skolböckerna)! Efteråt kommer jag att säga : "Sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten" när jag får en massa 6:or och 7:or... Nä, men nog tror jag de gick riktigt bra.  Jag kan vara väldigt flitig när jag lägger manken till.

Usch det här var ett tråkigt inlägg. Jag vågar inte skriva det inlägg jag egentligen skulle vilja skriva av rädlsa för att datorn freezar igen när jag försöker ladda upp en bild.

Idag har jag:
- skrivit enkkuprov
- köpt häften och choklad
- haft hemma kväll
- skrivit två väldigt dåliga inlägg

Note to self: Skriv aldrig ett inlägg när du är trött, det blir bara osammanhängande och dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar