lördag 12 november 2011

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

En väldigt gul bild


  1. Jag heter Hanna, 18 år, bor i Esbo (inte så intressant, jag vet...)
  2. Jag går sista året i Mattlidens gymnasium = jag är ABI
  3. Jag har skrivit dagbok varje kväll sedan 2 augusti 2006, d.v.s. är jag inne på mitt sjätte år
  4. Jag för även bok över alla böcker jag läser, har gjort det ända sedan 24.4.2007.Hittills har jag 291 böcker lästa.
  5. Jag gillar krukväxter.
  6. Hatar, och då menar jag verkligen hatar, finska av hela mitt hjärta :)
  7. Jag är väldigt barnslig, men kan nog vara vuxen när det gäller
  8. Jag kan vara otroligt ytlig ibland, men nog väldigt djup också
  9. Jag är troende och har varit det ända sedan tonårslägret 2007. Jag deltar aktivt i min kyrkas, Grankulla svenska metodistkyrkas, ungdomsarbete samt springer på olika läger och konferenser som ordnas av bl.a. pingströrelsen. Jag försöker läsa i min bibel varje dag och be, men alltid hinner man inte.
  10. Favoritdjur: Katt
  11. Favoritfärg: Grön. Visste du inte det här känner du mig nog inte så bra.
  12. Jag är en super rutin-människa. Stör något mina rutiner blir jag ytterst irriterad
  13. Jag är väldigt snål och förr kunde jag inte köpa saker för över 15 euro. (Nu med det som finns kvar av min sommarjobbslön så har det lättat en aning).
  14. Jag har aldrig varit kär på riktigt. Skulle dock gärna bli det... (Hanna W. Brukar säga att jag är väldigt klischeig och det stämmer nog i viss mån).
  15. Bekännelse: jag gillar väldigt mycket Jane Austens verk, men jag måste medge att böckerna är otroligt tråkiga och ”magin” kommer fram mycket bättre på film. Jag gillar alltså filmer som utspelar sig i överklassens England i slutet av 1700-talet/början av 1800-talet. 
Hur många av de här sakerna visste du innan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar