lördag 30 november 2013

Adventskalender

Tänkte att jag den här adventstiden skulle göra en adventskalender här, på bloggen! Det går basically ut på att jag följer en lista och svarar på en fråga/uppmaning varje dag fram till jul. Jag har klippt och klistrat från andra bloggar och Tumblr för att få ihop "kalendern". Här har ni listan:

  1. Min dag i detalj
  2. Vilken typ av killar faller du för?
  3. Dagens outfit
  4. Ta en bild av det du senast köpte
  5. Vilken av dina Facebook-profilbilder har flest likes?
  6. Mitt bästa minne från självständighetsdagen
  7. 10 saker jag gillar
  8. 10 saker jag inte gillar
  9. Vart vill du åka innan du dör?
  10. Min önskelista inför julen
  11. Vilket ord brukar du alltid ha svårt med att stava?
  12. Föredrar du att läsa poesi, skriva poesi eller ingendera?
  13. Mitt bästa Lucia-minne
  14. En rolig Youtube-video
  15. En bild jag alltid skrattar åt
  16. Mina favoritjulsånger
  17. En bok/böcker som förändrade mitt liv
  18. Vad är den senaste bok/film du läst?
  19. Har du någonsin vunnit en tävling?
  20.  Ett random minne från min barndom
  21. Mina favorit citat?
  22. Vad tror du att andra människor tänker om dig?
  23.  Nämn en eller flera filmer som får dig att gråta
  24. Min jul  
Kan inte lova att jag kommer att klara av det här, men jag ska försöka mitt bästa! Om jag har nåt annat att berätta gör jag självklart inlägg här emellan. 

Tips! Ni andra som bloggar får gärna låna min lista eller göra en annan, jag tycker det är en bra idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar