lördag 16 november 2013

Nagellack och smycken

Efter en tung tid med mycket studerande kände jag att jag behövde få skämma bort mig själv lite. Jag och Leila gick och shoppade på onsdag och jag kom hem med fyra smycken och ett nagellack. 

En bild säger mer än tusen ord, so here goes:

En väldigt Hannaig ring

Här syns också naglarna!

Älskar de här örhängena! Superbilliga och supersöta

En till väldigt Hannaig ring!


Lite gul bild, men det är alltså ett blommönster inuti ramen


 Nagellacket då? 

Det är Sally Hansens Fuzzy coat. Ganska dyrt (12,50) men värt pengarna i mitt tycke. Det är genomskinligt nagellack med små strössel-aktiga bitar i gult och blått. För att få maximal effekt ska man lägga på 2-3 lager, men det kan ta ganska länge. Jag gjorde i stället så att jag satte ett färgat nagellack under för att låta det skina igenom "strösslet". Kunde inte bestämma mig för vilket underlack jag ville ha, så jag gjorde var tredje nagel med samma färg. Intressant look, rekommenderas!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar