torsdag 23 februari 2012

Things to do before I die

Jag såg att många bloggare har gjort s.k. bucketlists så jag tänkte att jag också kunde dela med mig av mina personliga drömmar och mål för mitt liv! Vilka skulle du välja?

Det skulle vara sååå romantiskt! <3
Haha... Men jag vill faktiskt veta!


hehe...
Visit a real rainforest källa

Aaaah! <3
Go diving in the Great Barrier Reaf källa

Läsa hela Bibeln Källa
Jag har alltid lekt med tanken...
Ett absolut måste!!!
Näst viktigast av alla punkter

Den viktigaste punkten
 Låter det som jag? Die with no regrets kommer nog på första plats, men marry the love of my life kommer nog mycket nära!  Alla bilder (förutom två- de utan text) är tagna från den här hemsidan.

2 kommentarer:

  1. Ojjj vad ljuvligt! :)) Blir super inspirerad :)))))))))) Vi måste ses du och jag <3

    SvaraRadera
  2. Kiva! Vi måst verkligen ses! :)

    SvaraRadera