fredag 10 februari 2012

Textkompetens - check!

Alltså joo. Så känsla har jag nu. Alltså joo. Väldigt intelligent jag vet. Och dessutom grammatikaliskt korrekt. NOT.

Förra inlägget var en aning överdrivet. Det var bara det när man aldrig vet vad textkompetensen kommer att handla om, så man kan inte egentligen förbereda sig. Dessutom är det viktigt för mig att få bra i moddan eftersom man får extra poäng för gott vitsord i modda när man söker in dit jag tänker söka. 

Alltså joo. Det gick nog väl...........................helt okej sist och slutligen. Jag blev klar mycket tidigare än jag brukar så den här gången hann jag faktiskt läsa igenom alla mina tre texter noggrant. De är inga fullpoängare, men inte skitdåliga heller. Jag hoppas på att inte få en 3:a i nån text, men det kan nog mycket väl hända att jag får det, speciellt i den jag skrev först. (Skalan är 0-6 poäng). För de som är intresserade kan jag säga att jag svarade på 1:an, 3:an och 5:an. Jag gjorde mitt bästa, och det är allt som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar