tisdag 21 februari 2012

Bildbomb

Efter en långt utdragen process fick jag äntligen in bilderna i datorn, så här kommer bilder från penkkisen! 
Min haalare bakifrån
Abin i farten
Observera godiset i högra övre hörnet som jag mutade Gustav med så att han skulle fota oss

Stella, jag och Elsa

Elsa och jag i våra supercoola brillor

Vi var i den första rekkan av 4 som Mattliden hade, så vi såg de andra hela tiden

Alla rekkor från (typ) hela Esbo samlades vid Barona arena och sen bar det iväg

Elsa, jag, Stella och Jesse

"Stolt rellanörd!" skrev jag på min haalare - och visade det åt Anna (re lärare) och hon gillade det! :)

2 kommentarer:

  1. den sista bilden, så ska det vara ;) Jag skrev ju bak på min haalare "jag skriver rella, and I'm proud of it!"

    SvaraRadera
  2. Jepp, absolut! :) Aijo just det ja! :D Vi är lika på många sätt du och jag!

    SvaraRadera