måndag 4 februari 2013

Livet vs. bloggen

Bild från i lördags då jag + gymnasiegänget var på Memphis och firade Elsa
Jag har haft så svårt att skriva här på bloggen på sistone. Och nej, jag går inte igenom något jobbigt just nu. Snarare tvärtom - livet har inte känts så här bra på länge! Studierna är superintressanta som vanligt, jag har hunnit träffa en massa vänner, planerat resor (hemligt projekt) och framför allt har jag äntligen "hittat min plats" bland studiekamraterna och jag och Leila blir bara bättre och bättre vänner för var dag som går. Men det är kanske just det som är problemet. Jag lever hellre livet än sitter hemma och bloggar. Bra på livsfronten, men dåligt på bloggfronten.

Har någon några smarta idéer på vad jag kunde göra för att bota denna bloggtorka? Let me know. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar