torsdag 28 februari 2013

Drömmen om det perfekta hemmet

Skulle man gå igenom min Google-sökningsstatistik för den här veckan skulle man mycket snabbt inse att det finns två genomgående teman: Oscarsgalan och ... inredning. Ja, faktiskt. Inredning. Jag märker att jag blivit äldre, eftersom det här är något jag aldrig hade googlat  för två år sedan. Verkligen inte. 

Men nu känns det intressant. Jag misstänker starkt att det har något med den kommande renoveringen att göra ... Men mina fantasier och drömmar går längre än så. Jag drömmer om det perfekta huset - och då menar jag inte en sjabbig tvåa i utkanten av Helsingfors som jag delar med en annan studerande - utan den bostad jag flyttar till den dag jag förhoppningsvis har man och barn. 

Ungefär så här tänker jag: 
källa
källa
källa
 Jag behöver kanske inte säga så mycket mer. Vitt, ljust, blommigt, spets, romantiskt. Vilken härlig inspiration! Jag blir glad av att bara titta på bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar