lördag 6 oktober 2012

I put some new shoes on and suddenly everything's right

I förra inlägget talade jag ju om hur jag fick en komplimang för mina nya skor, och efter att ha skrivit det fick jag den här sången i huvudet: 


New Shoes -  med Paolo Nutini. Hörde sången ursprungligen i en film (jag tror det var "The Jane Austen bookclub") och för några dagar sedan råkade jag höra den igen och sökte upp den. Kanske inte min vanliga musiksmak - men jag gillar det här! (Kunde tänka mig att Ida skulle kunna gilla det här!)

 Sen kanske ni undrar hur dessa fantastiska nya skor ser ut som var värda en komplimang? Jo, såhär: 

Jag har länge velat ha sådana skor och äntligen hittade jag! Enda nackdelen är att bottnen under framdelen är supertunn, vilket gör att de inte är så hemskt bekväma att gå långa sträckor med. Men vi vet ju alla att, vill man vara fin så får man lida pin! 

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt, så rätt! :D Nice groove på låten.
    Snygga skor annars ;) Alltid roligt med nya höstskor!

    SvaraRadera
  2. Jepp, det tycker jag också! Och tack! :)

    SvaraRadera