tisdag 23 oktober 2012

Amor Vincit Omnia 1 år!

Idag är det en historisk dag! För exakt ett år sedan startade jag den här bloggen! Jag kan inte fatta att det redan har gått ett år!!! 
Källa
189 inlägg har jag hunnit med! Jag minns att jag hade funderat på att skapa en blogg långt innan jag sist och slutligen gjorde det, eftersom jag var rädd att jag inte hade tid och ork att blogga. Så fel jag hade! Nyligen tog jag och kategoriserade alla inlägg och gav dem en etikett, så att det är enklare att gå tillbaka och läsa gamla inlägg som handlar om samma sak. Om man t.ex. vill läsa alla inlägg om nageldesigns är det bara att trycka på "Nail art" i "etikettmolnet"! Det inlägg som jag satsade mest på och som fortfarande är ett av mina favoritinlägg är "Det här med ord" . Jag har funderat på att göra en serie inlägg som alla heter "Det här med xxx " där jag förklarar olika saker som har med mig att göra.

Statistiken är kanske inte så mycket att hänga i julgranen, men det var aldrig heller min tanke att skapa en populär blogg. Jag har funderat på att länka till Facebook, men varje gång kommer jag fram till samma slutsats: jag vill inte att alla mina Facebook-vänner ska kunna läsa min blogg. Fast, man vet ju aldrig om jag ändrar mig! Men jag har i alla fall min trogna läsarkrets (hoppas jag i alla fall), och  jag är glad att ni orkar läsa det jag skriver! :)

Och ja, jag tror fortfarande att kärleken övervinner allt. Amor vincit omnia, people! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar