söndag 1 juli 2012

Sleepover hos Stella

Jag och mina tre kompisar Stella, Elsa och Hanna beslöt oss väldigt spontant för att sova över hos Stella natten till lördag. Det blev en kväll av skratt, solnedgång, snacks, ansiktsmasker, film, gäspningar och lite sömn. Här kommer de efterfrågade bilderna! 
Stella och Elsa på balkongen
Vi promenerade ner till stranden och möttes av en vacker solnedgång
Vi satt på bryggan och jag och Stella doppade fötterna i vattnet (Elsa vågade inte!)
Posering invid en enorm buske med Jasmin-blommor
Absolutisten fick vara den som korkade flaskan... Logiskt...
De här tuberna ledde till...
... det här. Och förhoppningsvis en renare hy.
En trött Hanna dagen efter ;)

4 kommentarer:

  1. Hördu hördu, nog sku jag ha vågat, men jag frös ju redan av att ha suttit där på bryggan en god stund... >:) o btw vaffö har du int ett foto på dig själv med den turkosa masken? :P

    SvaraRadera
  2. Joo joo ;) Inget av fotona jag hade på mig själv med ansiktsmask blev lyckat förutom ett, men jag antog att du skulle klaga på det fotot (du var också med) så jag valde ett annat istället :)

    SvaraRadera
  3. Haha :D okay, då var det säkert helt bra att du int satt det ;) btw fina foton, klagar INTE! :D

    SvaraRadera