fredag 29 juni 2012

Mobilbilder



När jag nuförtiden har en ny telefon tycker jag om att leka med den så ofta jag får möjlighet till det. De här fyra bilderna är alla tagna under de senaste veckorna. Högst upp till vänster är taget från bastun på Tonttis under midsommarafton, till höger uppe när jag var backstage på Gustavs pjäs, nere till vänster är mitt jobb (eller kyrkan som är bredvid mitt jobb) och nere till höger är det nya kapellet på Narinkens torg som jag, Stella och Elsa kikade in i.

Dagarna flyter på som vanligt. På jobbet har jag mycket att göra och hinner inte sitta typ alls. Fötterna värker alltid några timmar efter jobbet och jag går nuförtiden och lägga mig efter tio för att orka stiga upp till halv sju. De flesta tanter är riktigt trevliga och gulliga. En av dem var imponerad av min städning och erbjöd mig städjobb hos henne när hon flyttar hem (hon bor bara tillfälligt på Konkordiahemmet) men vi får nu se hur det blir med den saken. Nu har jag avklarat 2 ½ vecka, "bara" 3 veckor kvar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar