lördag 21 juli 2012

Sista jobbdagen & fest

Igår var det den allra sista jobbdagen för mig. Sista gången jag städade på Konkordiahemmet! Jag fick positiv feedback av alla tanter som blev ledsna över att jag skulle sluta, och dessutom också av min chef som så där diskret frågade om jag skulle vara intresserad av att hoppa in i köket under hösten. Lite synd känns det nog att sluta, men mest skönt! Nu är jag FRI! Snart börjar dessutom pengarna trilla in på kontot...

På kvällen bar det av till Borgå för att gå på Sandras hejdå-fest. (Hon ska på utbytesår till USA). Jag behövde inte ta farväl ännu eftersom vi ses på måndag och hela nästa vecka! Det var nog helt roligt. 

Vet ni förresten vad man ska göra om man inte har nån penna med sig men behöver skriva ett kort?................. Man går till Suomalainen och låtsas att man tittar på en penna och går sen långt in i butiken bakom en bokhylla och skriver kortet! Haha! Äventyr med Fanny var det igår.... (okej det där blev så random!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar