söndag 11 mars 2012

Studentskrivningar

Nu var det dags igen. Tänker ta en bloggpaus och fokusera på skrivningarna (får se hur länge det håller). För att ni inte ändå helt ska tappa greppet om mig kan jag berätta att de följande veckorna ser ut så här: 

12.3 SE: modersmål; essäprovet!!
13-15.3 Intensiv enkkuläsning
16.3 SE: Engelska läsförståelse!!!
 17-20.3 Intensiv psykologi läsning
21.3 SE: PSYKKA!!!
22-25.3 Intensiv spanska läsning
26.3 SE: Spanska läsförståelse!!!
27.3 - 3.4 MALLORCA med girlsen

(SE= Student Examen)Observera att jag nog har läst tidigare, men att tiden innan själva skrivningen kommer jag att läsa intensivt, d.v.s. från morgon till kväll (vilket jag inte har gjort tidigare)
Det här var mest för min egen del, men varsågod, läs om ni är intresserade. Vill ni träffa mig, kontakta mig efter Mallorca-resan.

4 kommentarer:

  1. Sen efter Mallorcca resan börjar int det roliga utan sen är det prp kurs som gäller!!! Ja ha min iallafall 11.4-11.5 varje vardag kl 9-15 :P

    SvaraRadera
  2. Jag har int nån prepkurs :P Men såklart måste jag ju läsa ändå... Lite ledigt där emellan måste man få ha, åtminstone en vecka eller så! :)

    SvaraRadera
  3. Ja läser förresten varje gång grisen istället för girlsen :P hahahaaa

    SvaraRadera
  4. Haha! :) Nu när du säger det så läste jag det också så :D

    SvaraRadera