onsdag 21 mars 2012

DET ÄR ÖVER!!!

Psykologin är äntligen över!!! Det prov jag hade läst på ända sen början av november är äntligen, äntligen skrivet. Det gick väl helt okej hoppas jag. Hade lite svårt att välja vilka uppgifter jag skulle besvara + att jag kämpade mot tiden, men jag tror nog det blev bra till sist. HALLELUJA alltså! Jag var så himla lycklig när jag kom ut ur salen, det kändes som om en tyngd skulle ha lyfts från mina axlar. Nu kan jag nästan börja leva igen. Spanskan är nästa projekt, men på nåt sätt känns det redan som om skrivningarna skulle vara över. Kanske lite bloggning på spanska skulle vara bra?! Då tror jag nog att statistiken skulle sjunka i botten...

1 kommentar:

  1. Vad bra! :) men de som inte förstår spanskan kan ju använda google translate... ;) öva du bara!

    SvaraRadera