måndag 26 mars 2012

Nu är det på riktigt över!

SISTA SKRIVNINGEN ÄR ÖVER!!! YES!!! HALLELUJA!!! SOMMARLOVET HAR BÖRJAT!!! Jag klarade det! WOHO! :) Som du märker är jag lite uppspelt just nu... (aj sa du lite?)

Idag skrev jag spanskan, som gick helt ok skulle jag tro. Jag förväntar mig inget högt vitsord, men jag är okej med det. Och för första gången lämnade jag upp före kl.15, yay! (Provet tar slut då).

Jag fick höra i skolan att enkku resultaten hade kommit, så genast när jag kom hem kollade jag dem. Jag förberedde mig på att det kanske inte hade gått så bra, så när jag såg essäpoängen brast jag nästan ut i gråt. Av lättnad. Jag vill inte skryta, men gör det ändå, för jag fick 95p !!!! Maxpoäng är 99, och det bästa jag någonsin hade skrivit innan var 92p, och ren det är helt huippu. Bara två personer i hela skolan skrev bättre än jag (97) och en annan skrev lika som jag. Jag hör alltså till top-4:an (när det gäller uppsatsen)!!! För att citera mig själv från ett av mina tidigare inlägg : "Själva läsförståelsen kändes helt okej, men uppsatsen var kanske inte på den nivån jag skulle ha velat att den var". Därför blev jag förvånad när jag såg siffran, för jag trodde på riktigt att min essä inte hade blivit så bra. Hela poängsumman borde räcka till ett E. Hoppas hoppas hoppas. Men såklart, det här var bara lärarens poäng, så studentexamensnämnden kan göra vad de vill ännu, det kan stiga eller sjunka nästan hur mycket som helst.

Imorgon är det tidig väckning för då bär det av mot MALLORCA!!! Nu ska jag ut och leva livet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar