torsdag 23 januari 2014

Lame update

Vill bara kasta in några rader för att visa några slags livstecken här på bloggen. 

Studierna har kickat igång igen och för tillfället känns det ganska lugnt. Den här hösten har vi väldigt mycket gammal litteratur vi läser, vilket jag på ett sätt ser framemot och på ett sätt inte. Jag vill läsa stora klassiker som Kalevala, Sju bröder (Alexis Kivi), Strindberg, Topelius, Runeberg etc. för allmänbildningens skull, men samtidigt vet jag att äldre litteratur är ganska tungläst och ofta ganska tråkig... 

Har också köpt gymkort till Unisport (6 mån) så jag har också försiktigt kommit igång med träningen. Det är så sjuuukt billigt! Det var skrattretande när vi fick post hem där Elixia gjorde reklam för "träna för endast 62 € i månaden, nu extrabilligt!". HAHA. Då hade jag just köpt SEX MÅNADER för 65 €.  Man har många förmåner som studerande ...

Har också träffat en del kompisar hit och dit, samt varit i GY och haft det roligt. 

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar