lördag 11 januari 2014

Arg

Åh! Ibland blir man så arg på helt vanliga saker. Usch, det bara kokade i mig. Och det var inte ens någon stor grej. 

Det var bara det att jag fick veta att Instagram ÄNTLIGEN har släppts på Nokia-telefoner. 

Men. Inte. På.  M- I- N. 

ARGHHHHH!!!

Jag som så har väntat på det! I november läste jag på nätet att appen skulle komma "in the coming weeks" och blev jätteivrig. Men nu? Ingen Instagram på min telefon eftersom jag har Windows Phone 7 och inte 8. Varför kan de inte bara släppa appen på alla plattformer?!

Det här fick mig att överväga att skaffa en ny telefon. Men är det verkligen en tillräckligt bra orsak att köpa en ny? Bara för att man inte får en app? 

Men jag vill verkligen ha Instagram! Känns som om alla andra har det förutom jag. Dags att hänga med i svängarna, liksom.

Hm ... får väl ta en funderare. 

Men arg är jag i alla fall!!!   >:-(

(Måste bara få utlopp för min ilska någonstans - den här gången blev det bloggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar