tisdag 18 december 2012

Stressfri jul sökes.

Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit på länge.  Jag har varit galet upptagen precis hela tiden! Jag har hunnit skriva fem essäer, varit på jobb hela veckoslutet (kl.7-15 båda dagarna), varit på julkonsert, druckit glögg på en restaurang/bar med studiekompisarna, köpt de första julklapparna, varit sista gången i skolan den här hösten och inlett jullovet. Allt detta inom fredag - måndag. Galet! Det har verkligen känts som om tiden inte räcker till. Det gör den fortfarande inte - julafton är om mindre än en vecka och jag har fortfarande massor av julklappar att köpa + att jag ska vara på jobb onsdag - fredag. Det här är första gången jag har riktig julstress. Jag hinner inte få upp julstämningen eftersom jag har så mycket att göra. STÖN. Men tack och lov har jag fem dagar ledigt under julen så jag får vila upp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar