torsdag 20 december 2012

På min önskelista ...

Varje år brukar jag och min bror skriva önskelistor till våra föräldrar som vi hänger upp på kylskåpsdörren. Jag vet att julen inte handlar om presenter, men jag tycker det är bra med önskelistor på alla vis - de andra får det lättare att veta vad de ska köpa och jag får det jag vill. Win-win alltså. Här kommer ett urval: 

1. Top coat av märket Essie 
Bildkälla
 2. Nästan vad som helst som har med Downton Abbey att göra (jag är fortfarande lika besatt), t.ex. den här boken: 
Bildkälla
 3. En årsprenumeration på "Språktidningen". Det är en populärvetenskaplig tidning från Sverige som handlar om allt sånt jag gillar (och studerar). 
 4. Biljetter till "Kristina från Duvemåla". Jag har sååååå länge velat se den, och alla andra som har sett den säger att den är helt superbra. Dessutom har jag läst de två första böckerna i serien "Utvandrarna" som pjäsen baserar sig på! 
Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar